Support
Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen over de Zouikwatzeggen app. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via mail of Whatsapp.
Algemeen
Wie kan van de app gebruik maken?
De app is bedoeld voor alle studenten en medewerkers die werkzaam zijn bij een zorginstelling of (academisch) ziekenhuis.
Waarom een app?
Door de beschikbaarheid van de app kunnen meer mensen toegang hebben tot een effectief meldingssysteem, ongeacht hun locatie.
Wat is grensoverschrijdend gedrag?
Bij grensoverschrijdend gedrag brengt iemand een ander schade toe op fysiek, mentaal of emotioneel vlak. Dit uit zich bijvoorbeeld in seksuele intimidatie of zelfs seksueel misbruik, pesterijen, discriminatie of agressie. Grensoverschrijdend gedrag kan overal voorkomen, dus ook binnen organisaties en bedrijven.Grensoverschrijdend gedrag is een term die wordt gebruikt om gedragingen te beschrijven die de grenzen van wat acceptabel is overschrijden. Het is gedrag dat als ongepast of schadelijk wordt beschouwd voor anderen en kan variëren van ongepaste opmerkingen of aanrakingen tot fysiek geweld of seksueel misbruik.Grensoverschrijdend gedrag kan plaatsvinden in verschillende contexten, zoals in de persoonlijke relaties, op de werkplek, in de sport, in de zorg en onderwijs. Voorbeelden van grensoverschrijdend gedrag zijn onder meer pesten, stalking, seksuele intimidatie, discriminatie, fysiek geweld, seksueel misbruik, enzovoort.
Bij wie kan ik terecht voor meer informatie?
Mocht je interesse hebben in de Zouikwatzeggen app dan je contact op nemen met Frismedia via 030-2342524 of zouikwatzeggen@frismedia.nl
Hoe introduceer ik de Zouikwatzeggen app?
Maak gebruik van onze gratis introductiecampagne
Voor de introductie van de Zouikwatzeggen app binnen de organisatie hebben we een campagne ontwikkeld. Deze campagne heeft als doel om bewustwording te creëren en grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken.
Welke media uitingen zijn er beschikbaar?
De campagne bevat: A4 posters, narrowcasting sildes, social media campagne en (roll up) banners.
Kan ik extra campagne uitingen aanvragen?
Dat kan, deze kunnen we tegen meerprijs leveren.
Mag ik zelf campagne uitingen maken?
Dat is ook mogelijk, we kunnen een aantal screenshots van de app aanleveren als mede enkele illustraties die we gebruiken.
Gebruik van de app
Ik kan mijn organisatie niet vinden in de lijst
Wanneer een organisatie nog niet beschikbaar is in de app kan het zijn dat deze zich nog in de testfase bevindt. Mocht je er zeker van zijn dat deze eerder wel beschikbaar was neem dan contact met ons op.
Wat gebeurd er met mijn melding?
Een melding wordt altijd gestuurd naar de juiste contactpersoon binnen je organisatie. Dit kan een vertrouwenspersoon, studiekeuzeadviseur of ombudsman zijn.
Kan ik wisselen van organisatie in de app?
Ja dat is mogelijk. Door in het tabblad ‘over deze app’ te kiezen voor ‘reset deze app’. De app start dan opnieuw bij het begin en heb je de mogelijkheid om voor een andere organisatie te kiezen.
Is de app ook beschikbaar in het Engels?
Ja, de app is voor sommige organisaties ook beschikbaar in het Engels.
Waarom kan ik de app niet verwijderen?
Beveiliging en privacy
Kunnen anderen mijn melding zien?
Nee, de melding die je doet is alleen te zien aan degene waar aan je het bericht stuurt. Medewerkers van Frismedia hebben geen toegang tot de meldingen die verzonden worden.
Hoe zit het met mijn privacy?
Wanneer je de app gebruikt doe je dit anoniem, je hoeft niet met je persoonsgegevens in te loggen. Daarnaast houden we niet bij hoe je de app gebruikt. Daarnaast slaan we geen persoonsgegevens op, ook niet je IP of UDID adres.
Interesse? Neem contact op!
Neem contact op met Frismedia om de mogelijkheden te bespreken. We denken graag met u mee hoe uw organisatie invulling kan geven aan de app. Bel of mail ons om de mogelijkheden te bespreken.